پایه نهم

انشا یک سفر تخیلی به فضا و منظومه شمسی

انشا در مورد یک سفر تخیلی به فضا

پایه نهم انشا یک سفر تخیلی به فضا و منظومه شمسی

مقدمه:

قطعا هر انسانی دوست دارد فضای خارج از زمین را برای چند ساعت هم که شده تجربه کند، برخی ترجیح می دهند برای همیشه به یک سفر ابدی و تا آخر دوران زندگی بروند و دیگری بازگشتی در کار نباشد که البته تصمیم آن ها نیز در نوع خود جالب است. تصور کنید که در یک قرعه کشی برنده سفری یک هفته ای به کره ماه شده اید و می توانید مدتی را در این سیاره بگذرانید و برای این مسافرت از یک فضاپیمای سریع السیر استفاده می شود.

تنه انشاء:

قطعا نخست این خبر که شما مدتی از جو زمین خارج می شوید می تواند بسیار ترسناک باشد، اما این امکان وجود دارد که از دوربین عکاسی استفاده کرده و تک تک این لحظه ها را نیز ثبت کنید، جالب است بدانید که در اثر سفر فضایی اتفاقی که رخ می دهد این است که قد شما کمی بلند تر خواهد شد.

ضمن این که ممکن است مشکلاتی در بلع خوراکی و غذا داشته باشید که بسیار عجیب به نظر می رسد. ضمن این که ترس و اضطراب بخشی جدایی ناپذیر از این سفر است، شما از اکسیژن درون محفظه فضاپیما استفاده می کنید. ممکن است در ساعات اول همه چیز برای شما غیرعادی به نظر برسد. کسانی که به این سفر می روند و همواره در فضا هستند از روش های خاصی استفاده می کنند تا بتوانند غذا بخورند.

قبل از شما تعداد کمی توانسته اند به فضا سفر کنند و این خیلی عجیب است که بدانید نام شما نیز در این لیست محدود قرار می گیرد.

انشا یک سفر تخیلی به فضا و منظومه شمسی
انشا یک سفر تخیلی به فضا و منظومه شمسی

نتیجه گیری:

شما در این سفر ممکن است با سیاهچاله ها روبرو شوید، حتی به خورشید نزدیک تر می شوید و این کمی عجیب است، اتفاق دیگری که در این سفر جذاب رخ می دهد تفاوت میان گذشتن زمانی است که کم تر به آن فکر می کنید زیرا جذابیت های بیشتری در سطح کره ما وجود دارد که از آن ها تصاویر زیبایی ثبت کنید.

 

انشا یک سفر تخیلی به فضا و منظومه شمسیپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: 4.05 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 6 = 3