انشاء با موضوع آزاد

انشا جهان هستی و قدرت آفریدگار جهانیان

انشا درباره جهان هستی و قدرت آفریدگار جهانیان

انشاء با موضوع آزاد انشا جهان هستی و قدرت آفریدگار جهانیان

مقدمه:

هر انسانی که بیاندیشد و بداند که این همه بزرگی جهان هستی بی دلیل نیست و حتما آفریدگاری آن را خلق کرده است در واقع دانا بوده و می تواند این درک را به دیگران نیز منتقل کند که هیچ چیز در این دنیا بی علت و بی دلیل آفریده نشده است.

تنه انشاء:

از خلاقیتی که در ذهن انسان ها به وجود آمده است بگیرید تا موجوداتی که به ظاهر هیچ هدفی در زندگی ندارند، اما حتی ریز ترین حشرات و کوچک ترین موجودات زنده در این دنیا نیز هدف خاصی دارند که برای آن ها نیز تعریفاتی در نظر گرفته شده و این که چرا آفریده شده اند قطعا نکته بسیار مهم و حیاتی می باشد که شاید کم تر درباره آن اطلاع داشته باشیم.

باید بدانیم که تمام جهان هستی که تقریبا بخش عظیمی از آن تاکنون خلق نشده است را خداوند ایجاد کرده و در اختیار موجودات زنده روی کره های مختلف قرار داده است. چه بسا که جهان دیگری در کار باشد و موجودات زنده روی آن کاملا با ما متفاوت باشند و هنوز حتی ذره ای درباره آن ها اطلاعی به دست کسی نرسیده است.

به یاد داشته باشید که اگر می خواهید همواره موفق شوید، باید در زندگی خود پیرو برخی اخلاقیات و نکات باشید که انسان ها را تبدیل به شخصیت های محبوب نزد دیگران و البته خداوند بزرگ می کند. گناه می تواند باعث شود که ما به دیگران حس بدی را منتقل کنیم و این حس بد ما را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

مطلب پیشنهادی :  انشا اهمیت سلامت جسم و روح
انشا جهان هستی و قدرت آفریدگار جهانیان
انشا جهان هستی و قدرت آفریدگار جهانیان

نتیجه گیری:

خداوند به انسان به عنوان اشرف مخلوقات قدرت های خاصی داده است تا بتواند به آنچه که می خواهد خودش با قدرت تفکر و تعقل برسد و همین طور از سختی هایی گذر کند که شاید در ابتدا واقعا امکان رد شدن از آن ها در ذهن هیچ کسی شکل نگیرد.

انشا جهان هستی و قدرت آفریدگار جهانیان – انشاء با موضوع آزاد

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 3.45 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

79 − 71 =