پایه هشتم

انشا با موضوع برنامه ریزی در زندگی روزمره

انشا در مورد موضوع برنامه ریزی در زندگی روزمره پایه هشتم

پایه هشتم انشا با موضوع برنامه ریزی در زندگی روزمره

مقدمه:

هر کسی مسیری را در زندگی اش انتخاب کرده و مطابق آن به دنبال نقشه راه خواهد بود، برخی نقشه راه کاملی را ترسیم می کنند و برخی نیز در ترسیم دقیق و درست آن عاجز بوده و به هدفی که می خواهند نمی رسند، در این وضعیت تنبلی باعث می شود که انسان از اتفاقات مثبت و مهم زندگی اش عقب مانده و هر چه می کند درجا زدن است.

تنه انشاء:

ما باید همواره برای هر بخش از زندگی خود برنامه ریزی داشته باشیم، از صبح که بیدار می شویم و حس می کنیم که شروع مسیر موفقیت ما از همین جا است و خط پایانی که می تواند تا شب باشد. هر چه تلاش خود را بیشتر و قوی تر کنیم این هدف سازی ها می تواند موفقیت آمیز تر باشد.

گاه ذهن ما آمادگی رسیدن به موفقیت را ندارد و در نتیجه این اتفاق رخ نخواهد داد و ما نا امید می شویم. نا امیدی یکی از بزرگ ترین اشتباهات و گناهان انسان ها است.

اهداف‌تان را مرور و یادآوری کنید و تجسم‌شان را فراموش نکنید، ناگهان وضعیت‌تان تغییر خواهد کرد و دوباره در مسیر درست‌تان قرار خواهید گرفت؛ مسیری که شما را به تعالی می‌رساند. از این سه کلید برای خلق سرنوشت و رسیدن به خواسته‌های‌تان استفاده کنید. باید به طور ویژه ای روی وقت خود سرمایه گذاری کنید تا درگیر اشتباهات کوچک و بزرگ زیاد نشوید.

انشا با موضوع برنامه ریزی در زندگی روزمره
انشا با موضوع برنامه ریزی در زندگی روزمره

نتیجه گیری:

مسیری که خودتا انتخاب می کنید می تواند پر از چاله ها و مشکلات بزرگ و کوچک باشد، چاه هایی نیز هستند که در واقع گذشتن از آن ها ریسک است، اما می تواند سبب موفقیتی عظیم و گسترده و دگرگون شدن اوضاع شود.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع اگر معلم نگارش بودم

 

انشا با موضوع برنامه ریزی در زندگی روزمرهپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

60 − = 52