پایه یازدهم

انشا چگونه زندگی شاد و آرامی داشته باشیم

انشا با برسی موضوع چگونه زندگی شاد و آرامی داشته باشیم پایه یازدهم

پایه یازدهم انشا چگونه زندگی شاد و آرامی داشته باشیم

مقدمه:

اگر می خواهید زندگی شاد و آرامی داشته باشید همواره باید امید خود به انسان های اطراف را کم تر کنید، در زندگی روز های سخت و تلخ زیای وجود دارد که باید بیاموزیم از آن ها گذر کنیم و خودمان را درگیر این مسائل و سختی ها نکنیم.

تنه انشاء:

انشای امروز موضوعی دارد که شاید برای بسیاری از شما ها هم مهم باشد و ترجیح دهید در این مورد تحقیقات زیادی به عمل آورید. نباید فراموش کرد که اگر همواره خوشحال و شاد زندگی کنیم، شاید قدر این لحظات را ندانیم و از آن خودمان را دور کنیم، گاه اتفاقات سخت می تواند مثبت باشد و باعث شده که انسان نگرش خود را در مورد موضوعات مختلف تغییر دهد و حتی باعث رشد و پیشرفت انسان شود.

برخی انسان ها نیز اگر درگیر سختی ها و مشکلات نشوند ممکن است غیرقابل کنترل باشند و یا این که به اطرافیان خود رحم نکنند، این خصلت انسان است که در شاریط سخت همواره ترجیح می دهد به دیگران کمک کند تا او نیز با کمک دیگران از مشکلات و سختی های خود عبور کند.

فلسفه این مسئله مربوط به زندگی و ساختار زندگی هر کدام از ما است، هر کدام از ما در فضای خاص و منحصر به فردی بزرگ شده و رشد کرده ایم و نمی توانیم یکدیگر را قضاوت کنیم. قضاوت یکی از بیهوده ترین و اشتباه ترین کار های انسان ها نسبت به یکدیگر و بدون اطلاع است.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع سفر به شهر شیراز
انشا چگونه زندگی شاد و آرامی داشته باشیم
انشا چگونه زندگی شاد و آرامی داشته باشیم

نتیجه گیری:

ما باید بیاموزیم که زندگی شاد و آرام را باید خودمان بسازیم و بهتر است که منتظر این اتفاق نباشیم. در درجه اول هدفگذاری بهترین راه برای شروع این پروسه است.

 

انشا چگونه زندگی شاد و آرامی داشته باشیمپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

97 − 88 =