پایه هفتم

انشا جان بخشی به اشیاء درخت پرتقال

انشا با موضوع جان بخشی به اشیاء درخت پرتقال پایه هفتم

پایه هفتم انشا جان بخشی به اشیاء درخت پرتقال

مقدمه:

شما در زندگی تان بار ها درخت های پرتقال زیادی را دیده اید که زیبا هستند و البته هر کدام از آن ها ممکن است طول متفاوتی داشته باشند، اما اغلب کوتاه بوده و به راحتی می توانید میوه را از درخت جدا کرده و حتی در فصل زمستان نیز زیبایی خود را در میان برف ها دارند.

تنه انشاء:

من یک درخت پرتقال هستم که در یک خانه زیبا و در زمینی که جلوی این خانه است زندگی می کنم، بسیار زندگی ام را دوست دارم و تاکنون لحظات شاد زیادی را تجربه کرده ام، البته اتفاقات تلخ و سخت زیادی را نیز دیده ام که دوست دارم هر چه زود تر آن ها را از ذهن خود پاک کنم و در این وضعیت احتمالا همه چیز بهتر و بهتر خواهد شد.

به یاد داشته باشید که انسان ها به درختان علاقه دارند، اما گاهی برای سود خود اقدام به قطعشان و گرفتن زندگی و جانشان می کنند. در این شرایط باید بگویم که زندگی ام می تواند تلخ تر شود اگر بدانم روزی هم من قطع می شوم. این مسئله روز به روز در کشور های مختلف دنیا در حال جدی شدن است که درختها نباید قطع شوند و اگر از روی اجبار چنین رخدادی پیش آمد، قطعا باید درختان جدید و نهال هایی نیز جایگزین شوند.

انشا جان بخشی به اشیاء درخت پرتقال
انشا جان بخشی به اشیاء درخت پرتقال

نتیجه گیری:

من دوست دارم سال ها در این حیاط زیبا زندگی کنم و از حس خوبی که دارم لذت ببرم، چون ما معمولا عمر طولانی داریم و اگر قطع نشویم می توانیم هر روز بهتر از گذشته تجربه های جذابی داشته باشیم.

مطلب پیشنهادی :  انشا ضرب المثل دو قورت و نيمش باقی مانده

از فصل بهار و شکوفه های بهاری، تابستان گرم و پر از انرژی تا پاییز آرامش بخش و البته زمستان پر برف.

 

انشا جان بخشی به اشیاء درخت پرتقالپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

26 + = 35