پایه دوازدهم

انشا بزرگترين داروي بشر صبر و درنگ است

انشا در مورد جمله بزرگترين داروي بشر صبر و درنگ است

پایه دوازدهم انشا بزرگترين داروي بشر صبر و درنگ است

مقدمه: 

بسیاری از مردم بار ها در مورد صبر و ایستادگی در برابر سختی ها مطالب زیادی را خوانده و شنیده اند اما این که بتوانند نتیجه خوبی بگیرند، گاه میسر نمی شود چون در زندگی خود به آنچه آموخته اند عمل نمی کنند و این قطعا بدترین و بزرگ ترین مشکل ممکن خواهد بود و در بیشتر مواقع راه حلش در دستان خودمان است.

تنه انشاء:

نکته مهم دیگر نیز این است که وقتی در مورد آینده صحبت می کنیم باید بدانیم که هیچ چیزی با صبر از بین نمی رود، البته صبر باید منطقی باشد، گاه در زندگی عجله لازم است و اگر عجله نکنیم بسیاری جای ما را خواهند گرفت و به هدفی که می خواهیم نمی رسیم، قطعا این مشکل روز به روز بیشتر و بدتر می شود.

جمله ای معروف است که می گوید: هرگز نگران آینده ی نا معلوم نباشید، همه چیز برای خدا معلوم است؛ با تمام قلب خود به خدا اعتماد کنید، او به شما نشان خواهد داد باید کدام مسیر را انتخاب کنید، آغاز اضطراب پایان ایمان است و آغاز ایمان واقعی پایان اضطراب است. هر چه را که بخواهیم می توانیم با فرمول صبر و تلاش بدست آوریم و این خیلی اتفاق عجیب و دور از ذهنی نیست.

می توانیم مسائل را ساده تر ببینیم و سعی کنیم همواره از مشکلات رها شویم، این مسئله مهم که انسان با صبر می تواند پخته تر و کامل تر شود نیز کاملا درست است.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع بزرگترين داروي بشر صبر و درنگ است
انشا بزرگترين داروي بشر صبر و درنگ است
انشا بزرگترين داروي بشر صبر و درنگ است

نتیجه گیری:

منطقه این مسئله به ما اعلام می دارد که اگر در برخی از مراحل زندگی خود صبر نکنید، قطعا بسیاری پیش از شما شروع کرده اند و زود تر نیز به نتیجه می رسند.

 

انشا بزرگترين داروي بشر صبر و درنگ استپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

68 − = 59