پایه نهم

انشا توصیف شب های پرستاره و زیبا

انشا در مورد زیبایی های ستاره در شب ها

پایه نهم انشا توصیف شب های پرستاره و زیبا

مقدمه:

در صورتی که یک شب تابستانی به آسمان بنگرید منظره بسیار زیبایی از ستاره های درخشان می بینید که جذابیت خاصی دارند و توجه شما را جلب می کنند، ستاره ها در واقع نور چندین سال پیش از سوی خورشید را منعکس می کنند که این پدیده در نوع خود بسیار عجیب و خارق العاده است و هیجان زیادی را در ذهن هر کسی که اولین بار متوجه اش می شود ایجاد می کند.

تنه انشاء:

ستاره ها همیشه نماد زیبایی هستند، با این که اندازه شان خیلی کوچک نیست، اما از دور بسیار زیبا به نظر می رسند و فاصله آن ها تا زمین چندین میلیون سال نوری است. ستاره ها انعکاس زیبایی هایی هستند که در خداوند بزرگ و متعال وجود دارد و هر کسی می تواند با اندکی تعقل در آفریده های خداوند بزرگ و متعال به این مسائل پی ببرد.

مراحل تشکیل ستاره ها بسیار پیچیده و عجیب است و نهایتا چیزی که می بیینیم همین زیبایی است که در تاریکی مخوف آسمان پنهان شده است و نشان از امید و عشقی است که خداوند بزرگ در بین آفریده های خود ایجاد کرده.

در صورتی که بتوانید از این منظره تصویر ثبت کنید قطعا بسیار جذاب و بی نظیر خواهد بود و می تواند برای شما خاطره ای باشد از شب هایی که بی نظیر است. ستاره ها در شب های کویر به دلیل صاف بودن آسمان بسیار زیبا تر و جذاب تر خود را نمایان خواهند کرد.

یکی از نقاط دیگر که تماشای ستاره در آن بسیار جذاب است قطب جنوب می باشد.

انشا توصیف شب های پرستاره و زیبا
انشا توصیف شب های پرستاره و زیبا

نتیجه گیری:

در وجود هر انسانی درست ماندن آسمان درخشان زیبایی هایی نهفته است، برخی از ستاره ها در زیبایی های شب چشمک می زنند، برخی از آن ها دنباله دار هستند و تعدادی نیز نور بیشتری دارند، برخی از ستاره ها حتی چند برابر از زمین بزرگ تر هستند و قطعا تعداد زیادی از آن ها را ممکن است در منطقه و جهتی دیگر از زمین مشاهده کنید.

 

انشا توصیف شب های پرستاره و زیباپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

 

امتیاز کاربران: 3.1 ( 6 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

84 − 82 =