پایه هشتم

انشا جان بخشی به اشیاء پاک کن

انشا با موضوع جان بخشی به اشیاء پاک کن پایه هشتم

پایه هشتم انشا جان بخشی به اشیاء پاک کن

مقدمه:

سلام دوستان و هم کلاسی های خودم موضوع امروز انشاء ما در مورد پاک کن هست. پاک کن ها از سنین کودکی همراه ما هستند، تا اخر عمر امکان دارد که در برخی از مقاطع و در سنین مختلف کاربردشان کمرنگ می شود ولی بلاخره در هر خانه ای پیدا می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند پاک کن ها از همان کودکی درس مهمی به ما می دهند.

تنه انشاء:

ما در ابتدا با مداد یا می نویسیم یا نقاشی میکنیم ولی به محض اشتباه به سراغ پاک کن می رویم.

اما سنمان که بالا تر رفت و خودکار به دست گرفتیم در صورت اشتباه دیگر نمی توان سراغ پاک کن رفت شاید بتوان به روی اشتباه خود سرپوش گذاشت اما به هر صورت نمی توان صورت مسّله را پاک کرد در زندگی هم همینگونه می باشد.

باید سعی کنبد از این موضوع درس مهمی بگیرید من سعی کردم به صورت مثال برای شما عزیزان بیان کنم تا به اصل موضوع دقت کنید حال یک مثال دیگر را برای شما بیان خواهم کرد من همیشه دوست دار شما بودم اگر دقت کرده باشید با هر اشتباهی که می کنید و از من استفاده میکنید ذره ای از من کاسته میشود.

همین موضوع را اگر در زندگانی هم درنظر بگیرید همین گونه است با هر اشتباه عده ای از کسانی به شما علاقه دارند یا حتی خودتان آسیب می بینید؛ پس همیشه با احتیاط و بدون اشتباه زندگی کنید تا کام زندگی را هم برای خود و هم کسانی که صمیمانه به شما علاقه دارند شیرین باشد.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع جان بخشی اشیا کیف مدرسه
انشا جان بخشی به اشیاء پاک کن
انشا جان بخشی به اشیاء پاک کن

نتیجه گیری:

زندگی پاک کن ها جالب است، خود آسیب می بینند تا اشتباه دیگران را پاک کنند.

انشا جان بخشی به اشیاء پاک کنپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 1 =