پایه هشتم

مثل نویسی از تو حرکت از خدا برکت

انشا با موضوع مثل نویسی از تو حرکت از خدا برکت پایه هشتم

پایه هشتم مثل نویسی از تو حرکت از خدا برکت

مقدمه:

هر کسی در زندگی وظیفه ای دارد و آن هم این است که برای موفقیت در آینده تلاش کرده و در واقع مسیری را انتخاب کند تا به پیروزی های بزرگ و مهم برسد. اگر فکر می کنید که امکان ندارد به چیزی که می خواهید برسید در واقع درگیر نا امیدی شده اید.

تنه انشاء:

نا امیدی یکی از بدترین اشتباهاتی است که هر انسانی مرتکب می شود و برای رهایی از این وضعیت باید ذهن را باز کرده و به سمت و سویی که می خواهیم هدایت شویم.

فرا تر از هر چیزی هر کسی با اندیشه و قدرت فکری که دارد ممکن است تلاشی در مسیری داشته باشد. خداوند می فرمایند که اگر می خواهید به رزق و روزی برسید باید حرکت کنید، این حرکت در واقع تلاش های جسمی، استفاده از قدرت تفکر و همین طور فعالیت ذهنی است.

هر چه امیدوار تر و با نیروی الهی بیشتر ایمان داشته باشیم زود تر مشکلات را از پیش و روی خود بر می داریم و اتفاقات خوب برای ما رخ می دهد. به هر حال بهتر است که هیچ گاه برای رسیدن به هدفی که از ما دور از دست از تلاش برنداریم.

این مسئله باعث می شود مشکلات ما یک به یک بزرگ و بزرگ تر شود و حتی تبدیل به انسان نا امیدی شویم. انسان های نا امید به این مثل هیچ اعتقادی ندارند و مدام درگیر مشکلات و سختی ها می شوند.

مثل نویسی از تو حرکت از خدا برکت
مثل نویسی از تو حرکت از خدا برکت

نتیجه گیری:

حرکت در جهت کسب و موفقیت در زندگی هدفی است که خداوند بزرگ در ذهن ما نهاده است و باید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنیم. پیروزی نصیب افرادی می شود که تلاش را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

مطلب پیشنهادی :  انشا جان بخشی به اشیاء پاک کن

 

مثل نویسی از تو حرکت از خدا برکتپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 2 =