پایه نهم

انشا برنامه های من برای تابستان

انشا پایه نهم با موضوع برنامه های من برای تابستان

پایه نهم انشا برنامه های من برای تابستان

مقدمه:

تعطیلات رو به پایان است و پس از سخت کوشی برای کل سال مشتاقانه منتظر تعطیلات تابستانی هستیم.

وقتی با امتحانات نهایی مان تمام شد, نفس راحتی کشیدم. تابستان امسال من قصد دارم در فعالیت‌هایی شرکت کنم که ذهن و بدن من را آرام کند. من واقعا ً قصد دارم صبح زود بیدار شوم.

تنه انشاء:

من قصد دارم خودم را در یوگا استخدام کنم ، چون من حس می کنم که مدتی است درگیری های ذهنی زیادی داشته و تمام ذهنم بر هم ریخت است.

یوگا ذهن و بدن شما را تقویت می‌کند و من به صورت کلی مفهوم یوگا را دوست دارم. این چیزی بیش از ورزش فیزیکی است که هسته تفکر معنوی دارد . یک فعالیت دیگر که من قصد دارم در آن شرکت کنم کلاس فوتبال است، دوست دارم سطح خود را در این ورزش جذاب بالا تر ببرم.

اگر شما هم تابستان را پیش و روی خود دارید بهتر است برای تجربه های جذاب و جدید آماده شوید و بدانید که هر چه در تابستان انجام می دهید در کنار تفریح مفید نیز باشد و حس خوبی را به شما منتقل کند. این مسئله باعث می شود که روحیه شما برای شروع سال جدید نیز تقویت شده و حس نا امیدی از شما دور شده و هر چه می خواهید در سال جدید بدست آورید.

انشا برنامه های من برای تابستان
انشا برنامه های من برای تابستان

نتیجه گیری:

بنابراین، من برای تعطیلات تابستانی من خیلی هیجان‌زده هستم و برنامه‌های بسیاری دارم. من به همه این برنامه‌ها پایبند خواهم بود تا حداکثر استفاده از تعطیلات تابستانی خود را به دست آورم. این قطعا ً سرگرم‌کننده، جالب و پر انرژی خواهد بود.

مطلب پیشنهادی :  انشا چشمها را بايد شست جور ديگر بايد ديد

نگاهی به این برنامه ها می اندازم و متوجه می شوم که آن ها واقعا متنوع و هیجان انگیز هستند.

انشا برنامه های من برای تابستانپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

90 − 86 =