انشاء با موضوع آزاد

انشا با موضوع چشم هاي گريان

انشا در مورد چشم هاي گريان

انشاء با موضوع آزاد انشا با موضوع چشم هاي گريان

مقدمه:

چشم های انسان در هر شرایط می تواند گریان شود، گاه گریه از روی خوشحالی و گاه از روی ناراحتی است که البته این بستگی به وضعیتی دارد که در آن حاضر است و ممکن است تفاوت عظیمی با چیزی که حتی فکرش را نکرده باشید دارد.

تنه انشاء:

شما می توانید در شرایط کاملا خوب و لحظاتی پر از خوشحالی و شادی درگیر اتفاقات تلخی شوید، برخی نیز از شدت خوشحالی گاه درگیر ترسی می شوند که ممکن است آن را از دست بدهند که البته این بستگی به خودشان دارد، انسان نباید اجازه ورود احساس منفی به ذهن خود را بدهد و خود را با موضوعات و مضامینی که هنوز به وجود نیامده اند درگیر کند.

از لحاظ علمی نیز می توان گفت که ترشح اشک‌ها تحت کنترل دستگاهی خاص در بدن است و وظیفه محافظت از چشمان در برابر آلودگی‌ها وعفونت‌ها به عهده اشک هاست.

بحث دیگر این است که برخی از روی غم و تلخی که در زندگی شان وجود داشته و حالا ممکن است برطرف شده باشد با گریه روبرو می شوند، گریه می تواند باعث شود که انسان حس خود را بهتر منتقل کند و کم تر درگیر فشار های سخت روحی شود، گریه در بسیاری از مواقع شرایط را برای انسان بسیار بهتر خواهد کرد و این موضوع مهم را نباید از یاد ببرید که هر کسی نیاز به گریه دارد، تفاوتی نیز میان مرد و زن به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت.

مطلب پیشنهادی :  مثل نویسی چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی
انشا با موضوع چشم هاي گريان
انشا با موضوع چشم هاي گريان

نتیجه گیری:

گاهی چشم گریان نشان از نگرانی خواهد بود که در دل و وجود انسان ایجاد شده است و آن شخص تنها می تواند با گریه کردن کامل تر و دقیق تر این موضوع را به دیگران اثبات کند.

انشا با موضوع چشم هاي گريان – انشاء با موضوع آزاد

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 3.8 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

24 − 22 =