پایه دوازدهم

انشا با موضوع اهمیت ثروت و پول در زندگی

انشا در مورد اهمیت ثروت و پول در زندگی پایه دوازدهم

پایه دوازدهم انشا با موضوع اهمیت ثروت و پول در زندگی

مقدمه:

هر کس می تواند انتخاب خاص خود میان ثروت و یا علم و یا هر موضوع و مضمون دیگری را داشته باشد، مسئله مهم این است که وقتی در مقابل مشکلات قرار می گیرید احتمالا ثروت را ترجیح می دهید و اگر این امکان را داشته باشید ترجیح می دهید آن را انتخاب کنید و از مشکلات به این وسیله عبور کنید.

تنه انشاء:

اگر می خواهید در زندگی به موفقیت های بزرگ برسید باید بدانید که ثروت می تواند رفاه را به همراه داشته باشد و قطعا هزینه های زندگی برای هر انسانی متفاوت است، اما مسئله کلیدی و مهم این است که وقتی می خواهید به چیزی که در هدف شکل داده اید برسید قطعا نیاز به چیزی فرا تر از صرفا ثروت خواهید داشت.

به هر حال هر کسی ممکن است بخواهد که روزی در زندگی خود ثروتمند شود و به خواسته های اساسی و مهمی برسد. اما اگر درگیر این مسئله هستید که علم بهتر است یا ثروت. باید بگوییم که این دو را باید در کنار یکدیگر و به عنوان مکمل بدانید و حتی استفاده کنید. بنابراین موضوع این است که ثروت بدون علم نمی تواند نتیجه در بر داشته باشد.

و همین طور صرفا علم نمی تواند موفقیت هایی که باید را برای انسان ها رقم بزند و حتی بدست آوردن علم به تنهایی می تواند مانند ضرب المثل عالم بی عمل به چه ماند، زنبور بی عسل. نا امیدی را نیز شکل دهد که قطعا اتفاق مثبتی نیست.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد نگرش مثبت در زندگی
انشا با موضوع اهمیت ثروت و پول در زندگی
انشا با موضوع اهمیت ثروت و پول در زندگی

نتیجه گیری:

شما می توانید برای عبور از این وضعیت هر دو را با تلاش بدست آورید که قطعا خیالتان از هر نظر راحت تر خواهد شد.

 

انشا با موضوع اهمیت ثروت و پول در زندگیپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 15 = 18