پایه یازدهم

انشا تجربه آموزگاري است كه قبل از درس امتحان مي گيرد

انشا در مورد تجربه پایه یازدهم

پایه یازدهم انشا تجربه آموزگاري است كه قبل از درس امتحان مي گيرد

مقدمه:

هر کدام از ما در زندگی تجربه هایی داریم که گاه تلخ است، گاه سخت است و گاه نیز می تواند تکرارش برای ما ارزشمند باشد و از شروع دوباره آن استقبال می کنیم، تمامی این موارد به سبک زندگی مان و خودمان بستگی دارد.

تنه انشاء:

هر کسی تجربه های بدی دارد که دوست ندارد دیگر تکرار شوند، در واقع زندگی درست مانند آموزگاری است که وقتی از ما امتحان می گیرد ممکن است به هیچ عنوان آمادگی نداشته باشیم، تجربه نیز چنین ویژگی دارد، مسئله وقتی در کاری شکست می خوریم، ممکن است حتی یک بار هم مسیرش را نگذرانده باشیم و همه چیز کاملا ناگهانی است. البته که گاه تجربه تلخ باعث ماندگار شدن در ذهن ما می شود، در واقع خودمان را مجبور می بینیم که دیگر این مسئله را تکرار نکنیم.

تکرار نشدن این مسئله باعث می شود وقتی بر سر دو راهی قرار گرفتیم مسیر درست تر را انتخاب کنیم و به این سمت حرکت کنیم. یکی از فواید دیگر تجربه این است که می توانیم آن را در اختیار افراد دیگری قرار دهیم. این موضوع البه نیازمند بررسی های بیشتری است و اگر به خوبی این کار انجام نشود قطعا فردی که می خواهد از تجربیات ما استفاده کند با مشکلات بزرگ تری روبرو می شود.

انشا تجربه آموزگاري است كه قبل از درس امتحان مي گيرد
انشا تجربه آموزگاري است كه قبل از درس امتحان مي گيرد

نتیجه گیری:

تجربه گاهی سعی می کند به ما بیاموزد که وقتی چیزی را به عنوان شکست می دانیم، در واقع می تواند پلی باشد برای پیروزی، کسانی که با آن شکست روبرو نشده اند ممکن است بار ها زمین خورده و از شما عقب تر باشند.

انشا تجربه آموزگاري است كه قبل از درس امتحان مي گيردپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 1 =