پایه نهم

انشا با موضوع زیبایی های پاییز من را به یاد…

انشا در مورد زیبایی های پاییز من را به یاد... پایه نهم

پایه نهم انشا با موضوع زیبایی های پاییز من را به یاد…

مقدمه:

پاییز یکی از زیبای های سال است که پس از تابستان و قبل از زمستان آن را تجربه می کنیم و در واقع خروج از گرمای شدید و گاه طاقت فرسای تابستان می تواند بسیار حس خوبی باشد، از یک سوی دیگر نیز سرما به سوی ما خواهد آمد و می توانیم به خوبی این تغییر را تجربه کنیم.

تنه انشاء:

برگ درختان در پاییز می ریزد و می تواند تصویر و منظره خوبی را ایجاد کند و این باعث می شود که لحظات خوش و گاه البته ماندگار تری را در پاییز به یاد داشته باشیم.

پاییز به ما می آموزد که یک فصل می تواند هم لحظات خوب و هم لحظات تلخی داشته باشد، باید بیاموزیم که هر لحظه زندگی کنیم و هیچ گاه نا امید نشویم، بالاخره یک ماه و فصل به پایان می رسد، در پاییز ما روز های کوتاه تر و شب های طولانی تری داریم، یعنی آفتاب زود تر غروب می کند و حتی در فصل های آخر، می توانیم زمستان را به خوبی حس کنیم و این احساس می تواند سرد و طاقت فرسا باشد.

شرایط ذهنی ما حس و خاطراتی که در هر فصل خلق می کنیم را کاملا متفاوت خواهد کرد، پاییز به ما می آموزد روز ها سریع می گذرد و این قطعا اتفاق مهمی در این فصل است.

انشا با موضوع زیبایی های پاییز من را به یاد...
انشا با موضوع زیبایی های پاییز من را به یاد…

نتیجه گیری:

در فصل پاییز از زندگی می آموزیم که ممکن است برای بسیاری از ما روز های سخت و یا تلخ وجود داشته باشد، اما پس از آن قطعا با گذشت مدت زمانی می توانیم منتظر بهار باشیم. این بهار می تواند زندگی ما را دگرگون کند، اما خودمان هم در این مسیر باید تلاش کنیم.

 

انشا با موضوع زیبایی های پاییز من را به یاد…پایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 1.99 ( 5 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − = 10