پایه یازدهم

انشا با موضوع قضاوت کردن انسان ها

انشا در مورد قضاوت کردن انسان ها پایه یازدهم

پایه یازدهم انشا با موضوع قضاوت کردن انسان ها

مقدمه:

انشای امروز ما در مورد قضاوت کردن است، پدیده ای که این روز ها بسیار در مورد آن می شنویم، عده ای خودشان آن را انجام می دهند و وقتی مورد قضاوت قرار می گیرند بسیار ناراحت و عصبی می شوند. اما مسئله این است که آیا قضاوت بد است؟

تنه انشاء:

بله می توان گفت که قضاوت بی جا یکی از بزرگ ترین اشتباهاتی است که انسان مرتکب می شود. البته اگر این قضاوت تنها در ذهن ما باشد هیچ ایرادی نخواهد داشت، مسئله زمانی بد و بدتر می شود که آن را بازگو می کنیم، مدام در مورد یک شخص دیگر که در زندگی اش اتفاقی رخ داده است او را مورد قضاوت و تحلیل قرار می دهیم، او قطعا از این وضعیت راضی نیست و چه بسا که زندگی اش را از هم پاشیده و برای او سخت ترین لحظات را رقم زند.

قضاوت کردن بسیار ساده است، شما در مورد موضوعی که حتی یک درصد در موردش اطلاع ندارید، صحبت های زیادی می کنید. تبدیل به قاضی شده و حکم صادر کرده، در صورتی که هیچ تحقیقی انجام نشده است. هر مسئله می تواند سه زاویه داشته باشد.

بخشی مربوط به نگاه شما، بخشی مربوط به نگاه اطرافیان و دیگران و گزینه دیگر اتفاقی است که واقعا با جزئیات کامل رخ داده است و شما از آن بی خبر هستید.

انشا با موضوع قضاوت کردن انسان ها
انشا با موضوع قضاوت کردن انسان ها

نتیجه گیری:

این که انسان بتواند درک کند قضاوت از پایه می تواند راهکار اشتباه برای روبرو شدن با مسائل باشد تا حد زیادی می تواند موفقیت های گسترده ای را کسب کرده و تمرکز خود را از چنین موضوعاتی بردارد. قضاوت شما را از زندگی خودتان و مسیرتان دور می کند.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد یک دوست خوب

 

انشا با موضوع قضاوت کردن انسان هاپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 4 =