پایه دوازدهم

انشا ضرب المثل سرد و گرم روزگار و چشیدن

انشا درباره جمله معروف سرد و گرم روزگار و چشیدن

پایه دوازدهم انشا ضرب المثل سرد و گرم روزگار و چشیدن

مقدمه:

ضرب المثل سرد و گرم روزگار و چشیدن به طور کاملا صریح به ما اعلام می کند که وقتی کسی تجربه خوبی از مسائل مختلف پیرامون زندگی اش داشته باشد و بتواند هر چیزی را به خوبی تحلیل کند و در طول زندگی خود موفقیت های عظیمی بدست آورده است و تقریبا شاید بتوان گفت که از میانه سن جوانی گذشته است، از این ضرب المثل استفاده می شود.

تنه انشاء:

ضمن این که می توان مجددا این مسئله را می توان تکرار کرد که در یک موضوع تجربه اهمیت بسیاری دارد، کسی که خلبان با تجربه ای است قطعا قابل اعتماد تر از کسی است که در حال حاضر نمرات خوبی را دریافت کرده و برای خلبانی پذیرفته شده، اما پرواز های بسیار کم تری انجام داده است. قطعا ضرب المثل سرد و گرم روزگار و چشیدن به ما می گوید که وقتی به سراغ مسئله ای می روید و به شما سفارش خواهد شد که با یکی از کاربلد ترین اشخاص گفتگو کنید که سرد و گرم روزگار را چشیده است درک بهتری به شما منتقل خواهد شد.

ضمن این که موضوع چشیدن سردی ها و گرمی های روزگار هیچ منع کاربردی نیز ندارد و شما در هر شرایطی می توانید از آن استفاده کنید و به دور از هر حاشیه ای از یاد نبرید که انسان ها در این شرایط بهتر است که به یاد داشته باشند، صرفا در برخی موارد تجربه کافی نیست و ممکن است این تجربه ها کاملا غلط باشد.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع تلاش برای پیروزی در روحیه انسان
انشا ضرب المثل سرد و گرم روزگار و چشیدن
انشا ضرب المثل سرد و گرم روزگار و چشیدن

نتیجه گیری:

بعلاوه این که همیشه نیز این ضرب المثل نمی تواند از سوی دیگران به طور صحیح استفاده شود، برخی ممکن است درک دقیقی از چشیدن سرد و گرم روزگار نداشته باشند و احساس کنند که صرفا با مسئله ای که تجربه ای صد ساله را می طلبد روبرو هستند.

انشا ضرب المثل سرد و گرم روزگار و چشیدنپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 2 = 3