پایه نهم

انشا با موضوع فداکاری انسان ها

انشا در مورد فداکاری انسان ها پایه نهم

پایه نهم انشا با موضوع فداکاری انسان ها

مقدمه:

فداکاری به شکل های مختلف در زندگی ما و اطرفیانمان دیده می شود، اما قطعا یکی از عجیب ترین ها زمانی است که دو شخص وابستگی خاصی از نظر خانوادگی، شرایط مالی و… نداشته باشند. در این شرایط ما می توانیم دوستانی که شاید هیچ تعهد خاصی به ما نداشته باشند را به واقع احساس کنیم.

تنه انشاء:

مسئله کلیدی در مورد فداکاری وجود دارد که گاه یک انسان درک می کند که حتی اگر جانش را از دست دهد می تواند عده زیادی را نجات دهد، در صورتی که وظیفه او انجام این کار و این اتفاق نیست. داستان دهقان فداکار یکی از بهترین نمونه هایی است که می توانیم در مورد آن صبحت کنیم.

شخصی که جان خود را در یک روز سرد زمستانی به خطر انداخت و عده زیادی را از شرایط خطرناکی که ممکن بود با برخورد کوه ریزش کرده به وجود آید نجات داد. او در واقع وظیفه انسان دوستانه خود را به بهترین شکل ممکن انجام داد و قطعا مورد احترام عده زیادی از انسان ها است و به خوبی می توانیم درک کنیم دلیل این کار او چه بود.

شجاعت انجام برخی از کار ها در تمامی انسان ها وجود ندارد. اما اگر شکل بگیرد می تواند بهترین اتفاق ممکن باشد و زندگی های زیادی را دگرگون کند.

انشا با موضوع فداکاری انسان ها
انشا با موضوع فداکاری انسان ها

نتیجه گیری:

در زندگی هر کدام از ما یک شخص فداکار حداقل وجود خواهد داشت، اگر حس می کنید که او را می شناسید و درون خانواده تان حضور دارد، احتمالا پدر و یا مادر خواهد بود. قطعا آن ها بهترین مثال خواهند بود برای از خود گذشتگی و اتفاق که احتمالا بسیاری از ما با آن آشنا هستیم. ترجیح می دهند خودشان سختی بکشند تا فرزندشان در شرایط بدی باشد.

مطلب پیشنهادی :  انشا انسان‌های حسود چگونه فکر می‌کنند

انشا با موضوع فداکاری انسان هاپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

60 − 57 =