پایه نهم

انشا در مورد انجام و عمل وظایف

انشا با موضوع انجام و عمل وظایف پایه نهم

پایه نهم انشا در مورد انجام و عمل وظایف

مقدمه:

هر کسی در زندگی خود وظایفی دارد که باید به آن ها عمل کند و در صورتی که درگیر مشکلاتی شده است و مدتی از آن عقب مانده است باید این عقب ماندگی را جبران کرده و خود را دچار وظایف و کاری کند که به او سپرده شده است.

تنه انشاء:

نباید از یاد ببرید که هر کسی می تواند در مسیر زندگی خود گاهی دچار اشتباه شود، البته این اشتباه نباید مداوم و پشت سر هم و از روی عمد باشد که می تواند خطرات زیادی را به وجود آورد و حتی پویایی را از انسان گرفته و حتی این اشتباه در آینده تبدیل به بدترین پدیده یعنی گناه خواهد شد.

وظایفی که به‌ صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه برای کارمندان تعیین می‌شوند، انواع گوناگون دارند. بسته به روحیات و مهارت‌های هر فرد، برخی از این وظایف عالی و انگیزه‌ بخش هستند و برخی دیگر، انرژی زیادی از فرد می‌گیرند و خلاقیت او را از بین می‌‌برند. ما ناچار هستیم که گاهی وظایفی را انجام دهیم که شاید به نفع ما نباشند و حتی ما را دچار مشکلات و سختی های بزرگ و کوچک کنند.

اما به هر حال تقسیم یک وظیفه با دیگری نیز مسئولیت ها و سختی های خاص خود را دارد و احتمالا شما را نیز دچار مشکل خواهد کرد. مگر این که توسط صاحب کار به شما و شخص دیگر سپرده شود.

انشا در مورد انجام و عمل وظایف
انشا در مورد انجام و عمل وظایف

نتیجه گیری:

شما می توانید به خواسته های خود شکل دهید، برای آن ها برنامه ریزی کنید، اما مسئله ای که نباید به هیچ عنوان از یاد ببرید این است که انجام یک سیری وظایف بر دوش ما می تواند توانایی و شایستگی ما را نزد دیگران چند برابر کند.

مطلب پیشنهادی :  انشا مقایسه زندگی شهری و روستایی

 

انشا در مورد انجام و عمل وظایفپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 4 = 5