پایه یازدهم

انشا یکی از زیبایی های طبیعت را توصیف کنید

انشا پایه یازدهم با موضوع یکی از زیبایی های طبیعت را توصیف کنید

پایه یازدهم انشا یکی از زیبایی های طبیعت را توصیف کنید

مقدمه:

یکی از زیبایی های طبیعت که همیشه جذابیت خاصی دارد دریا می باشد، کشور ما دریای خلیج فارس، خزر و عمان را دارد و قطعا در مورد این دریا ها بسیار شنیده اید، البته خزر دریاچه است و دلیلش هم این است که به به آب های بزرگ راهی ندارد. در واقع دریا ها همیشه جز مهمی از کره زمین بودند.

تنه انشاء:

آب دریا ها همواره شور است و این موضوع باعث شده که غیرقابل استفاده برای آشامیدن باشند، اما می توانیم تصور کنیم که اگر اختراعی به ثبت برسد که بتواند باعث شود شما آب شور را به خوردنی و شرب تبدیل کنید قطعا تحولی عظیم در جهان ایجاد خواهد شد، در دنیا اقیانوس های بزرگی وجود دارد که آرام، هند، اطلس و… چند مورد از این اقیانوس ها هستند که البته این آب های بزرگ به دریا های دیگر نیز راه دارند.

ضمن این که باید بگوییم دریا منبع درآمد بخش عظیمی از مردم بخصوص در کشور ما است، در شمال و جنوب ایران، ماهیگیران در فصول مشخصی از سال ماهگیری می کنند و این اتفاق باعث شده است که دریا تبدیل به بخش مهمی از فعالیت های اقتصادی و کسب درآمد شود.

در ادامه تمامی اهمیت های دریا همواره باید بدانیم که این بخش بزرگ از کره زمین باید از هر گونه آلودگی حفظ شود تا برای آیندگان باقی بماند، دریا اهمیت ویژه ای در چرخه طبیعت دارد و آسیب دیدن آن مشکلات بزرگی را به ارمغان خواهد آورد.

مطلب پیشنهادی :  انشا جهان هستی و قدرت آفریدگار جهانیان
انشا یکی از زیبایی های طبیعت را توصیف کنید
انشا یکی از زیبایی های طبیعت را توصیف کنید

نتیجه گیری:

دریا همواره یکی از مهم ترین نعمتهایی است که خداوند بزرگ و متعال در اختیار انسان ها قرار داده است. ما همواره باید دریا را از هر گونه آسیب حفظ کنیم و به یاد داشته باشیم که دریا بخش مهمی از کره زمین است.

انشا یکی از زیبایی های طبیعت را توصیف کنیدپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 4.24 ( 12 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 83 = 92