پایه هفتم

انشا با موضوع سفر به دوردست ها

انشا در مورد سفر به دوردست ها برای پایه هفتم

پایه هفتم انشا با موضوع سفر به دوردست ها

مقدمه:

سفر می تواند بهترین اتفاق زندگی هر شخصی باشد که هر روز ممکن است به آن فکر کند و اگر به سفر نرود قطعا روحیه اش را تحت تاثیر قرار خواهد داد، بخشی از درمان های یک انسان روحی است و قطعا پیشگیری همیشه می تواند بهتر از درمان باشد.

تنه انشاء:

سفر یک شروع خوب است، حال آن را در ذهن خود تجسم کنید. فکر کنید به کشوری دور می رود که در آن همه چیز با مواردی که در ذهن شماست فرق دارد، زبان مردم آن شهر متفاوت است و هر چیزی که حس می کنید ممکن است عجیب باشد نیز در این کشور ها وجود دارد.

انسان ها وقتی در تعجب هستند بهتر می توانند مسائل عجیب را به خاطر سپرده و این حس به آن ها منتقل می شود که آیا این اتفاق باز هم تکرار می شود و یا این که آن را از دست می دهند.

موضوعی که وجود دارد این است که وقتی از سفر سخن می گوییم منظورمان این است که روح و جسم ما خارج از محیطی باشد که همیشه در آن زندگی می کنیم. یک سفر به دریا ها و اقیانوس اطلس و آرام، کشور هایی مانند هند و چین که به عنوان سرزمین های بزرگ از آن ها یاد می شود.

انشا با موضوع سفر به دوردست ها
انشا با موضوع سفر به دوردست ها

نتیجه گیری:

سفر به کشوری که مردم آن ظاهر کاملا متفاوت و عجیبی دارد، اما ممکن است حس کنید این تجربه می تواند بی نظیر ترین اتفاق زندگی شما باشد. هر روز به این سفر فکر می کنید، می توانید یک سفرنامه جالب از تخیل خود و همین طور سفر به دوردست ها بنویسید. سفر شما ممکن است با کشتی و یا هواپیما و هر وسیله نقلیه دیگری باشد.

انشا با موضوع سفر به دوردست هاپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 1 =