پایه یازدهم

انشا درباره شهر تهران پایتخت ایران

انشا با موضوع سفر به شهر تهران پایتخت کشور

پایه یازدهم انشا درباره شهر تهران پایتخت ایران

مقدمه:

تهران بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهر کشور ایران است حدودا 10 میلیون نفر جمعیت را داراست و شهر های مختلفی دارد و در حومه، مرکز، غرب و شرق این استان بزرگ و پهناور زندگی در جریان است، بخش جنوبی آن نیز متشکل از تعداد زیادی منطقه است و هر کدام از این مناطق توسط شهرداری استان تهران نامگذاری شده اند.

تنه انشاء:

اگر قصد سفر به استان تهران را داشته باشید باید بدانید که در همان ابتدای ورودتان به این شهر به خوبی با ترافیکش آشنا می شوید، شاید یکی از اصلی ترین دلایل آلودگی این شهر بزرگ همین ترافیکی است که کارش را از ابتدای گرگ و میش صبح یعنی ساعت 6 آغاز می کند و تا نیمه شب ادامه خواهد داد.

آب و هوا در این استان خشک و در بیشتر مواقع خنک است، البته بستگی به منطقه محل زندگی شما و همین طور شرایط جوی خواهد داشت، در زمستان عمدتا با سرمای بسیار شدید و همین طور آلودگی و وارونگی هوا روبرو هستید و این اتفاق مرتبا تکرار می شود و در فصل گرما اوضاع کمی بهتر است.

سفر به تهران همیشه و از هر نقطه جهان می تواند بی نظیر باشد، یکی از بزرگ ترین شهر های آسیایی که افراد مختلفی را در طول روز و در خیابانش هایش مشاهده می کنید.

هر کدام عقاید خاصی در ذهن دارند و با یکدیگر زندگی آرامی را ایجاد کرده اند، خیابان هایی که نام های آن ها را بار ها شنیده اید. می توانند برای شما تجدید خاطره ای باشند که اگر تاکنون سفر به این استان داشته و می دانید چه چیز هایی در انتظار شماست، قطعا شگفت زده می شوید.

انشا درباره شهر تهران پایتخت ایران
انشا درباره شهر تهران پایتخت ایران

نتیجه گیری:

در صورتی که به این شهر سفر کنید جاذبه های گردشگری بی شماری در انتظار شما خواهد بود، از برج های معروف یعنی میلاد و آزادی بگیرید تا موزه های زیبا و جذاب که تاریخ را برای شما به صورت یک کتاب جذاب مصور می کنند.

همین طور جاذبه های گردشگری و توریستی استان تهران قطعا بسیار می توانند برای ثبت لحظات خاطره انگیز بی نظیر باشند.

 

انشا درباره شهر تهران پایتخت ایرانپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 4 =