پایه نهم

انشا با موضوع تفاوت زبان ها در دنیا

انشا در مورد تفاوت زبان ها در دنیا پایه نهم

پایه نهم انشا با موضوع تفاوت زبان ها در دنیا

مقدمه:

زبان صحبت کردن انسان ها همواره با یکدیگر تفاوت دارد و در هر کشوری زبان خاصی حاکم است، البته که بسیاری از کشور ها ممکن است زبان صحبت کردنشان مشترک باشد.

تنه انشاء:

به هر حال این مسئله مهم است که انسان ها در دنیای بزرگی که در آن زندگی هستند حس متفاوتی با یکدیگر داشته باشند، زبان آن ها نیز با هم تفاوت دارد، اما گاهی ممکن است زبان ها باعث ایجاد حس خوبی میان انسان ها شود. فرا تر از هر مسئله ای نباید از یاد ببرید که انسان ها می توانند حتی با زبان های بین الملی نیز با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

شما می توانید این موضوع را درک کنید که انتقال مفاهیم به کمک زبان های گفتگو به مراتب آسان تر است و می توانید به چیزی که می خواهید سریع تر و آسان تر برسید. هر کسی می تواند زبان انگلیسی و یا عربی را بیاموزید و با کشور های زیاد و مردم آن کشور ها ارتباط برقرار کند و این مسئله بسیار جالب و هیجان انگیز است.

به‌ عنوان مثال مطالعات قبلی نشان دادند که در عرض‌های جغرافیایی پایین‌تر، زبان‌ ها در محدوده جغرافیایی کمتری نسبت به عرض‌های بالاتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

همچنین در مناطق نزدیک به خط استوا زبان‌های بیشتری وجود دارند اما این نتایج در مورد فرآیندهای ایجاد تنوع زبانی چیزی را به ما نمی‌گویند. شما می توانید زبان های زیادی را بیاموزید اما نباید زبان اصلی که با آن حرف میزنید را فراموش کنید.

مطلب پیشنهادی :  انشا ویژگی های یک دانش آموز خوب
انشا با موضوع تفاوت زبان ها در دنیا
انشا با موضوع تفاوت زبان ها در دنیا

نتیجه گیری:

شما هر چه را که بخواهید می توانید در دایره کلمات به ذهن بسپارید و این مسئله بسیار جالب و هیجان انگیز تر از چیزی است که فکرش را می کنید.

 

انشا با موضوع تفاوت زبان ها در دنیاپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 2 = 4