پایه هشتم

انشا با موضوع انسان در مقابل ماشین

انشا در مورد انسان ها در مقابل ماشین ها پایه هشتم

پایه هشتم انشا با موضوع انسان در مقابل ماشین

مقدمه:

در حالی که انسان مخترع ماشین‌آلات است، به شدت به ماشین‌ها وابسته است. پس از انقلاب صنعتی، بشر بسرعت پیشرفت کرد و پیشرفت کرد. ماشین‌ ها و تکنولوژی مدرن به او آرامش، امکانات و فراغت در زندگی داده‌اند. از محاسبات ساده گرفته تا تولید انبوه اشیا – هر چیزی که در زندگی سریع امروزی به آن نیاز داریم توسط ماشین‌ها کمک می‌شود .

تنه انشاء:

محصولات به خوبی با کمک ماشین‌ها ساخته می‌شوند و در مقایسه با محصولات ساخته‌شده از انسان‌ها ، شرایط بهتری دارند.

ماشین‌ها می‌توانند در مقایسه با انسان و با سرعت بیشتر، چیزهای بیشتری تولید کنند. چه این لباس، کفش و یا جواهرات باشد، همه چیز تولید شده توسط ماشین‌ها کیفیت خوبی دارد.

من فکر می‌کنم ماشین‌ها زندگی انسان را به همان اندازه خسته‌کننده می کنند که زمان و حوصله کار سخت یا لذت بردن از زیبایی‌های طبیعی جهان را نخواهند داشت. فکر کنید که ماشین ها هر کاری را انجام می دهند و شما در یک گوشه می نشینید و کار آن ها را نظارت می کنید.

من فکر می‌کنم که همکاری انسان و ماشین بهترین است، اگرچه می‌تواند هم تاثیر مثبت و هم منفی بر روی بشر داشته باشد. فراموش نکنید که انسان ها باید همواره برخی کار ها را خودشان انجام دهند، هنوز هم بسیاری از درمان های پزشکی صرفا توسط انسان ها انجام می گردد. بهتر است که جای انسان در بسیاری از علوم توسط ماشین ها اشغال نشود.

انشا با موضوع انسان در مقابل ماشین
انشا با موضوع انسان در مقابل ماشین

نتیجه گیری:

انسان در مقابل ماشین قطعا یک مقایسه عجیب است، اما باید بدانید که ماشین ها روز به روز در حال هوشمند شدن هستند و گویی بزودی جای بسیاری از انسان ها را حتی در علم پزشکی می گیرند و این خبر ترسناک و عجیبی است. به هر حال باید واقعیت را بپذیریم.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد نقش تجربه در پیشرفت و موفقیت

انشا با موضوع انسان در مقابل ماشینپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

38 − = 32