پایه دوازدهم

انشا با موضوع قرآن شاهراه هدایت انسان به سعادت واقعی

انشا پایه دوازدهم قرآن شاهراه هدایت انسان به سعادت واقعی

پایه دوازدهم انشا با موضوع قرآن شاهراه هدایت انسان به سعادت واقعی

مقدمه:

قرآن کریم کتاب آسمانی ما مسلمانان است و برنامه کامل زندگی انسان نیز در آن آورده شده است، با کمی دقت می توانیم مسیر زندگی خود را با بررسی این کتاب به خوبی درک کنیم و بیاموزیم که چه چیزی اشتباه است و چه چیزی می تواند درست باشد.

تنه انشاء:

بخشی از انتخاب مسیر زندگی ما نیاز به راهنمایی های دقیق دارد، به طور مثال پدر و مادر تا حد زیادی می توانند به ما برای پیشرفت در زندگی کمک کنند، مسئله مهم این است که گاهی تجربه آن ها نیز کافی نیست و شما چیزی فرا تر از تجربه لازم دارید تا بیاموزید که باید چه انجام دهید و آیا زمینه سازی برای پشرفت در یک مسئله و زمینه نیاز است یا خیر.

خداوند بزرگ و متعال سال ها پیش کتاب آسمانی و کلام خود را توسط پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) در اختیار مردم سراسر جهان قرار داد  تا در سوره های آن تعقل کرده و هر چه می آموزند را استفاده کنند. البته که تحلیل های جامع و زیادی نیز در مورد قرآن کریم می شنویم و هر کدام از آن ها می توانند کمک خوبی باشند برای بررسی این مسئله و موضوع.

انشا با موضوع قرآن شاهراه هدایت انسان به سعادت واقعی
انشا با موضوع قرآن شاهراه هدایت انسان به سعادت واقعی

نتیجه گیری:

قرآن به ما می آموزد که چه چیزی در دین اسلام گناه است و انتخاب چه مسیر و راهی می تواند برای ما مشکلات بزرگ و سختی ایجاد کند.

عده ای نیز ترجیح می دهند هر بار کتاب قرآن را بخوانند و چیز هایی جدیدی بیاموزند که روز به روز کامل تر از گذشته زندگی کنند، البته این مورد نیز می تواند تصمیم جالبی باشد.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد اهمیت پول و ثروت در زندگی ما

انشا با موضوع قرآن شاهراه هدایت انسان به سعادت واقعیپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 8 = 15