پایه دهم

انشا با موضوع افراد مهربان و خصوصیات آن ها

انشا در مورد افراد مهربان و خصوصیات آن ها

پایه دهم انشا با موضوع افراد مهربان و خصوصیات آن ها

مقدمه:

افراد مهربان ویژگی های مثبت و خوبی دارند و همواره وقتی در کنار آن ها هستیم حس خوبی داریم و شاید بیشتر دوست داشته باشیم کنارشان باشیم و لحظات شادی را عموما با آن ها سپری می کنیم. این ویژگی ممکن است در بسیاری از ما نه همیشه وجود داشته باشد.

تنه انشاء:

فرا تر از هر چیزی نباید از یاد برد که انسان های مهربان همواره مهربانی را نباید وظیفه بدانند و از انجام آن لحظه ای دلخور و نا امید شوند. ما باید از خودمان شروع کنیم، این که در زندگی مان با افراد اطرافمان مهربان باشیم و این مهربانی را به آن ها نیز منتقل کنیم قطعا می تواند یکی از بهترین احساسات در زندگی باشد.

انسان های مهربان نقطه مقابل افراد منفی و عصبی هستند، آن ها همواره به شما امید می دهند و البته اگر سختی و لحظات تلخی در زندگی داشته باشند ممکن است با شما در مورد آن صحبت نکنند.

این اتفاق بار ها در بین انسان ها رخ می دهد و این که رفتار و اخلاق آن ها با یکدیگر مقایسه خواه شد. پیش از هر چیزی نباید از یاد برد که هر کسی ممکن است روز های سخت و آسانی داشته باشد. فراز و نشیب در زندگی ها قطعا وجود خواهد داشت.

هر چه اتفاقات مثبت بیشتر باشد ما احتمالا میل به مهربانی خواهیم داشت.

انشا با موضوع افراد مهربان و خصوصیات آن ها
انشا با موضوع افراد مهربان و خصوصیات آن ها

نتیجه گیری:

اما در مورد افرادی که همیشه مهربان هستند این قضیه کمی متفاوت است و نمی توان انتظار داشت که آن ها یک روز عصبی و یک روز شاد و خوشحال باشند. یعنی در واقع ما همیشه از آن ها انتظار داریم که اتفاقات مثبت را رقم بزنند.

مطلب پیشنهادی :  انشا جان بخشی به اشیاء کامیون

 

انشا با موضوع افراد مهربان و خصوصیات آن هاپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 6 =