انشاء با موضوع آزاد

مثل نویسی چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی

انشا در مورد مثل نویسی چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی

انشاء با موضوع آزاد مثل نویسی چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی

مقدمه:

هر کسی در زندگی خود ممکن است وادار به کار هایی شود که می داند اشتباه است اما آن ها را انجام می دهد و در نتیجه با مشکلات و عواقب منفی و بدی روبرو می شود. اگر درگیر این چنین اتفاقات شده و با کسی مشورت کنید احتمالا از ضرب المثل چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی استفاده شده و شنیده اید.

تنه انشاء:

نباید فراموش کنید که انسان با اندیشیدن می تواند بسیاری از مشکلات و گرفتاری های پیش و روی مسیر زندگی خود را حل کند. حتی برخی موارد آن قدر مشخص است که نیازی به اندیشیدن طولانی مدت و حتی مشورت نخواهد داشت. در نتیجه اگر می خواهید به موفقیت های بزرگ برسید باید از اشتباهات کوچک نیز جلوگیری کنید.

این مسئله باعث می شود که مشکلات شما یک به یک حل شود و به هر چه می خواهید اندیشیده و به سمت هدفی که پیش می روید موفقیت را برای شما رقم بزند.

ما انسان ها در قبال مشکلات ممکن است تصمیم های متفاوتی داشته باشیم و این تصمیم ها بستگی به ذهن و درگیری ما از زاویه ای خاص با مسئله و مشکل خواهد داشت. گاهی پیش از هر چیزی مشخص است که یک کار برای شما پشیمانی به همراه دارد. پس آن را انجام ندهید.

مثل نویسی چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی
مثل نویسی چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی

نتیجه گیری:

روبرو شدن با پشیمانی در چنین مواقعی می تواند بدترین ها را برای یک فرد رقم بزند و قطعا ما را عصبی خواهد کرد. دوست داریم خیلی زود از آن فضا خارج شویم اما هر اشتباهی می تواند تبعاتی را به همراه داشته باشد و ما باید برای اشتباه خود جریمه شویم.

مطلب پیشنهادی :  انشا بهترین روز زندگی من

 

مثل نویسی چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانیانشاء با موضوع آزاد

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − = 10