پایه یازدهم

انشا ضرب المثل با سیلی صورت خود را سرخ داشتن

انشا پایه یازدهم ضرب المثل با سیلی صورت خود را سرخ داشتن

پایه یازدهم انشا ضرب المثل با سیلی صورت خود را سرخ داشتن

مقدمه:

افرادی هستند که ممکن است آهی در بساط نداشته باشند اما آنقدر خوب ظاهر زندگی شان را حفظ می کنند که انگار واقعا مشکلی رخ نداده است و خیلی خوب و بی دغدغه به مسیری که روزگار برای آن ها مشخص کرده است ادامه می دهند و پیش می رود.

تنه انشاء:

با سیلی صورت خود را سرخ داشتن بیشتر در مواقعی بکار می رود که فرد با مشکلات مالی و اقتصادی زیادی روبرو است اما باز هم جلوه و ظاهر زندگی اش را به عنوان یک فرد موفق و پولدار نشان می دهد، در واقع اگر با او آشنا نباشید و ندانید که در زندگی اش چه می گذرد، اگر از شخص دیگری در مورد او بپرسید و او نیز اطلاعات کامل نداشته باشد و یا این که زندگی اش را مد نظر داشته باشید انگار ثروتمند ترین فرد روی زمین است.

این گونه افراد معمولا ترجیح می دهند کسی در مورد اسرار زندگی آن ها چیزی نداند و تنها سعی در حفظ ظاهر می کنند، البته این مسئله هم جنبه های مثبت و هم جنبه های منفی دارد و صرفا نمی تواند اتفاق خوبی باشد. البته که زندگی شخصی هر انسانی مربوط به اوست و دیگران نمی توانند در موردش تصمیم بگیرند و یا این که تصمیمیش را دگرگون کنند.

مشکلی که رخ می دهد این است که سطح و طبقه اجتماعی او برای برقراری ارتباط با دیگران ممکن است موجب تفاوت هایی در هزینه های زندگی و حتی مشکلاتی برای او شود که به هیچ عنوان آمادگی این اتفاقات سخت و تلخ را ندارد.

مطلب پیشنهادی :  انشا جان بخشی به اشیاء قطره باران
انشا ضرب المثل با سیلی صورت خود را سرخ داشتن
انشا ضرب المثل با سیلی صورت خود را سرخ داشتن

نتیجه گیری:

ضرر های زیادی پیش و رویش خواهد بود و شاید برخی مواقع تاوان این ظاهر پولدار و ثروتمند را باید بدهد. در اصل او زندگی معمولی دارد و اتفاق خاصی در زندگی اش رخ نمی دهد و اما مردم از او انتظار کار های بزرگ و سخت را خواهند داشت.

انشا ضرب المثل با سیلی صورت خود را سرخ داشتنپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 2 = 5